mgr Agata Bogucka-Nowak – Psycholog, psychoterapeuta Warszawa
Psycholog, psychoterapeuta osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży od 16 r. ż.
Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym CBT.
Konsultuje pacjentów od 2009 roku.
W swojej pracy największą wagę przywiązuję do relacji terapeutycznej, gdyż wiem jak ważne jest dla pacjentów poczucie bezpieczeństwa, zaufania, swobodnego wyrażania siebie i akceptacji. Towarzyszę pacjentom w pokonywaniu trudności, w wprowadzaniu zmian w życie oraz w odzyskiwaniu przez nich zdrowia i równowagi.
Doświadczenie
- Centrum CBT – Ośrodek Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej dla Dzieci i Młodzieży,
- Psycholog w szkole podstawowej i przedszkolu,
- Ośrodek Terapeutyczny I Kliniki Psychiatrycznej Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie,
- Poradnia Psychologiczna-Pedagogiczna,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie,
- Specjalność: Psychoterapeuta Warszawa.
Wykształcenie
- Studia magisterskie na kierunku: Psychologia, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie,
- Terapia poznawczo-behawioralna dzieci i młodzieży, Centrum CBT-EDU,
- Terapia schematu (ST) – szkolenie zatwierdzone przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Terapii Schematu (ISST), Centrum CBT-EDU,
- Szkoła Terapii Poznawczo-Behawioralnej, 4-letnie szkolenie w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej (w trakcie), Centrum CBT-EDU.
Posiadane certyfikaty
- Certyfikat z Terapii Poznawczo-Behawiorlanej Dzieci i Młodzieży,
- Certyfikat ukończenia szkolenia zatwierdzonego przez ISST – Terapia Schematu (ST).
Dodatkowe szkolenia
- „Terapia par i małżeństw”,
- „Praca z parą w sytuacji wystąpienia problemu zdrady”,
- „Zastosowanie genogramu w terapii par”,
- „Racjonalna terapia Zachowań (RTZ I stopień)”,
- „Tworzenie planów behawioralnych w praktyce”,
- „Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży w praktyce”,
- „Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu”,
- „Funkcje objawu w systemie rodzinnym”,
- „Konceptualizacja i tworzenie planu oddziaływań terapeutycznych skierowanych do dzieci, młodzieży i ich rodzin”,
- „Tworzenie planów terapeutycznych w praktyce”,
- „Ogólnopolskie konferencje i kongresy psychologów i pedagogów szkolnych”.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Fobie,
- Napady paniki,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- PTSD – zespół stresu pourazowego,
- Zaburzenia odżywiania się,
- Zaburzenia psychosomatyczne,
- Zaburzenia osobowości,
- Zaburzenia zachowania,
- Zaburzenia kontroli impulsów,
- Samouszkodzenia, zachowania suicydalne.