mgr Agnieszka Chudzyńska – Psycholog Dzieci i Młodzieży Warszawa
Psycholog, psychoterapeuta, diagnosta dzieci, młodzieży i osób dorosłych.
Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym CBT i terapią EMDR.
Konsultuje pacjentów od 2007 roku.
„Tylko życie poświęcone innym warte jest przeżycia”
Albert Einstein
Doświadczenie
- Instytut Psychiatrii i Neurologii w Warszawie,
- Wojskowy Instytut Medyczny w Warszawie – Oddział Psychiatrii, Psychotraumatologii i Stresu Bojowego,
- Narodowy Instytut Onkologii,
- Centrum Zdrowia Dziecka,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie,
- Specjalność: Psycholog Warszawa.
Wykształcenie
- Studia magisterskie na kierunku Psychologia, specjalizacja: psychologia kliniczna,
- Szkolenie: psychoterapia CBT,
- Szkolenie: Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach,
- Studia podyplomowe na kierunku Psychotraumatologia,
- Szkolenie: psychoterapia EMDR,
- Szkolenie: psychoterapia osób z diagnozą schizofrenii,
- Czteroletnie studia doktoranckie, obecnie w fazie finalizacji obrony doktoratu.
Posiadane certyfikaty
- Psychoterapeuta EMDR,
- Psychoterapeuta osób z diagnozą schizofrenii,
- Specjalista psychologii klinicznej,
- Neuropsycholog,
- TRS.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neuropoznawcze,
- Zaburzenia pamięci,
- Schizofrenia i inne zaburzenia psychotyczne,
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Napady paniki,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- PTSD – zespół stresu pourazowego,
- Zaburzenia osobowości,
- Depresja.
Prowadzi psychoterapię dla osób od 10 r. ż.
Publikacje
- Chudzyńska, A. (2014). Efekt izolacji więziennej w postrzeganiu małżeństwa. [w:] W.P. Poleszak (red). Kryzysy dorosłości Lublin: Wydawnictwo Naukowe Innovatio Press, s. 99 – 115.
- Chudzyńska, A. (2011). Sytuacja szkolna dziecka osoby skazanej odbywającej karę pozbawienia wolności. [w:] Gaś, B. Z. (red). Profesjonalna profilaktyka w szkole. Nowe wyzwania. Lublin: Wydawnictwo Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji, s. 111 – 118,
- Chudzyńska, A., Hartfil, K. (2010). Trening Zastępowania Agresji ART jako metoda warunkująca zdrowe komunikowanie się w szkole. [w:] Buczak, A. Łukasik, M., Witek, A. (red.). Edukacja wobec zagrożeń zdrowia. Zdrowa szkoła – zdrowy uczeń. Między teorią a praktyką. Lublin: Wydawnictwo NeuroCentrum, s. 163 – 174,
- Chudzyńska, A. (1991). Praca pozalekcyjna i pozaszkolna w osiedlu mieszkaniowym Warszawa – Natolin. Problemy Opiekuńczo – Wychowawcze nr 4. , s. 159 – 162.