mgr Barbara Rajzer – Psycholog, terapeuta Warszawa
Psycholog, terapeuta poznawczo-behawioralny dzieci od 6 r.ż., młodzieży i dorosłych, trener TUS.
Pracuje z pacjentami od 2007 roku.
Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą z Zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami lękowymi i emocjonalnymi oraz trudnościami w zachowaniu, nawiązywaniu relacji i obniżoną samooceną. Prowadzę konsultacje w zakresie wspierania rozwoju dziecka oraz opracowywania efektywnych strategii wychowawczych prowadzących do budowania satysfakcjonujących relacji z dziećmi. Oferuję również wsparcie osobom dorosłym z zaburzeniami lękowymi, depresją a także doświadczającymi kryzysu, zmian życiowych, nadmiernego stresu. W obszarze trudności w relacjach wspieram w budowaniu asertywności, pewności siebie oraz umiejętności skutecznej komunikacji interpersonalnej. Podstawą mojej pracy jest uważność oraz budowanie relacji opartej na szacunku i poczuciu bezpieczeństwa.
Doświadczenie
- Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia w Pruszkowie,
- Klinika Budzik,
- Ośrodek Interwencji Kryzysowej Rady Naczelnej Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej,
- Placówki terapeutyczne oraz diagnostyczno – terapeutyczne.
Wykształcenie
- Szkoła Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr hab. Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej – w trakcie,
- Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej – Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży,
- Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS – Psychologia Kliniczna, studia magisterskie,
- Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna – Terapia pedagogiczna uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania, studia podyplomowe,
- Uniwersytet Warszawski – Pedagogika Ogólna, studia magisterskie.
Dodatkowe szkolenia
- Pełne szkolenie podstawowe EMDR, PTT EMDR Europe, Warszawa,
- Praktyk Treningu Zastępowania Agresji (ART), Instytut Amity,
- Trening Umiejętności Społecznych (TUS), Fundacja Pomoc Autyzm,
- Pierwszy i drugi stopień szkolenia – Introduction To HANDLE on Autism, Handle Institute, Fundacja Rozwiązać Autyzm,
- Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Centrum Adesse,
- Poznawczo-behawioralna terapia dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, CMPPP,
- Strategie postepowania z dzieckiem z ADHD, Zespołem Aspergera i Zaburzeniami Zachowania, Ośrodek Psychoterapii Behawioralnej „Sukces”.
Zakres udzielanego wsparcia
- Autyzm i zespół Aspergera,
- ADHD,
- Zaburzenia lękowe,
- Zaburzenia nastroju,
- Depresja,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Nieśmiałość,
- Trudności w relacjach z innymi,
- Niska samoocena,
- Okres dojrzewania u nastolatków,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres.