7 dni w tygodniu

Infolinia 799 399 499

Homemgr Barbara Rajzer – Psycholog, terapeuta Warszawa

mgr Barbara Rajzer – Psycholog, terapeuta Warszawa

Psycholog, terapeuta, trener TUS
OPINIE
Magdalena 2025-03-12
MN 2025-02-11
M.S. 2025-02-06
m 2025-01-09
Magdalena 2024-12-17
Pacjentka 2024-11-04
Dawno nie byłam na tak profesjonalnie przeprowadzonej konsultacji. Pełne zaangażowanie, zrozumienie, czułam że mogę liczyć na wsparcie. Dostałam mnóstwo pomysłów i rozwiązań. Polecam z całego serca.
M.S. 2024-10-29
Magdalena Zawadzka 2024-10-24
M.S. 2024-10-18
Marta 2024-10-14
OPIS

mgr Barbara Rajzer – Psycholog, terapeuta Warszawa

 

Psycholog, terapeuta poznawczo-behawioralny dzieci od 6 r.ż., młodzieży i dorosłych, trener TUS. 
Pracuje z pacjentami od 2007 roku.

 

Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą z Zespołem Aspergera, ADHD, zaburzeniami lękowymi i emocjonalnymi oraz trudnościami w zachowaniu, nawiązywaniu relacji i obniżoną samooceną. Prowadzę konsultacje w zakresie wspierania rozwoju dziecka oraz opracowywania efektywnych strategii wychowawczych prowadzących do budowania satysfakcjonujących relacji z dziećmi. Oferuję również wsparcie osobom dorosłym z zaburzeniami lękowymi, depresją a także doświadczającymi kryzysu, zmian życiowych, nadmiernego stresu. W obszarze trudności w relacjach wspieram w budowaniu asertywności, pewności siebie oraz umiejętności skutecznej komunikacji interpersonalnej. Podstawą mojej pracy jest uważność oraz budowanie relacji opartej na szacunku i poczuciu bezpieczeństwa.

 

Doświadczenie

  • Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia w Pruszkowie,
  • Klinika Budzik,
  • Ośrodek Interwencji Kryzysowej Rady Naczelnej Polskiego Komitetu Pomocy Społecznej,
  • Placówki terapeutyczne oraz diagnostyczno – terapeutyczne.

 

Wykształcenie

  • Szkoła Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej Uniwersytetu SWPS pod kierownictwem dr hab. Agnieszki Popiel i dr Ewy Pragłowskiej – w trakcie,
  • Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej – Terapia Poznawczo-Behawioralna Dzieci i Młodzieży,
  • Uniwersytet Humanistycznospołeczny SWPS – Psychologia Kliniczna, studia magisterskie,
  • Wyższa Szkoła Społeczno-Ekonomiczna – Terapia pedagogiczna uczniów z dysleksją, ADHD oraz zaburzeniami zachowania, studia podyplomowe,
  • Uniwersytet Warszawski – Pedagogika Ogólna, studia magisterskie.

 

Dodatkowe szkolenia

  • Pełne szkolenie podstawowe EMDR, PTT EMDR Europe, Warszawa,
  • Praktyk Treningu Zastępowania Agresji (ART), Instytut Amity,
  • Trening Umiejętności Społecznych (TUS), Fundacja Pomoc Autyzm,
  • Pierwszy i drugi stopień szkolenia – Introduction To HANDLE on Autism, Handle Institute, Fundacja Rozwiązać Autyzm,
  • Kurs I stopnia metody The Early Start Denver Model (ESDM Introductory Workshop), Centrum Adesse,
  • Poznawczo-behawioralna terapia dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej, CMPPP,
  • Strategie postepowania z dzieckiem z ADHD, Zespołem Aspergera i Zaburzeniami Zachowania, Ośrodek Psychoterapii Behawioralnej „Sukces”.

 

Zakres udzielanego wsparcia

Naszych specjalistów polecają pacjenci
26 5959
lek. Guzenda Jan

Karolina B. 2025-02-04

Dzięki Panu Janowi udało mi się wrócić na dobre życiowe tory i osiągnąć rezultat, na jakim bardzo mi zależało. To bardzo ciepły i wyrozumiały człowiek, cierpliwie odpowiada na wszystkie pytania i tłumaczy wszystkie aspekty leczenia zrozumiale - z całego serca polecam! :)

40 5219
lek. Wilczek-Rabenda Monika

Ania M-S 2024-12-30

Pani Doktor Monika tworzy przyjazną i spokojną atmosferę, okazując zrozumienie dla pacjenta i jego problemów. Jej szczere zaangażowanie w znalezienie rozwiązania sprawia, że szybko budzi zaufanie. Najważniejsze jest jednak to, że dzięki trafnie dobranym lekom moja jakość życia znacząco się poprawia.

23 6081
dr Tarczoń-Nowicka Beata

KS 2025-03-10

Wizyta przebiegła w bardzo komfortowej atmosferze. Pani Beata wykazała się dużym profesjonalizmem, empatią i indywidualnym podejściem do mojej sytuacji. Czułem się wysłuchany i zrozumiany, a moje pytania zostały wyczerpująco omówione. To spotkanie dało mi poczucie wsparcia i jasność w dalszych krokach.