mgr Beata Domańska – Psycholog, psychoterapeuta dzieci i młodzieży Warszawa
Psycholog, psychoterapeuta dzieci od 5 r.ż. oraz młodzieży.
Pracuje w nurtach poznawczo-behawioralnym oraz dialektyczno-behawioralnym.
Konsultuje pacjentów od 2017 roku.
Swoją pracę opieram na szczerej relacji i wzajemnym zaufaniu. Moim celem zawsze jest poprawa jakości i komfortu życia młodych ludzi oraz wszystkich osób bliskich, zainteresowanych terapią pacjenta.
Doświadczenie
- Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 20 w Warszawie – diagnoza, treningi umiejętności społecznych, mindfulness, trening zastępowania agresji,
- Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 147 w Warszawie – psycholog szkolny – terapia grupowa i indywidualna uczniów z niepełnosprawnością intelektualną,
- Polskie Towarzystwo Zapobiegania Narkomanii, Oddział Terenowy w Sochaczewie – terapia grupowa i indywidualna dla dzieci, psychoedukacja, wsparcie dla rodzin dzieci i młodzieży objętej pomocą,
- Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Sochaczewie – opieka pedagogiczna i psychologiczna, terapia indywidualna, terapia grupowa, grupy wsparcia, zajęcia profilaktyczne, szkolenia dla nauczycieli,
- Szkoła Podstawowa Nr 3 w Sochaczewie – pedagog, psycholog – terapia grupowa i indywidualna dla dzieci, psychoedukacja, profilaktyka, wsparcie dla rodziców,
- Przychodnia Specjalistyczna dla Dzieci i Młodzieży SPZOZ Warszawa Wola – Śródmieście – psycholog diagnosta, psychoterapeuta dzieci i młodzieży.
Wykształcenie
- Mazowiecka Wyższa Szkoła Humanistyczno Pedagogiczna w Łowiczu – studia magisterskie – Pedagogika opiekuńczo – wychowawcza,
- Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie – studia magisterskie Psychologia – Psychoprofilaktyka i pomoc psychologiczna,
- Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Specjalizacja medyczna uruchomiona przez Wojewodę Mazowieckiego w ramach projektu „Inwestycje w kompetencje i kwalifikacje gwarancją zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży”, Specjalizacja w zakresie psychoterapii dzieci i młodzieży podejście poznawczo – behawioralne – studia podyplomowe.
Dodatkowe szkolenia
- Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej Dzieci, Młodzieży i Rodzin – uczniowie z trudnościami emocjonalnymi i interpersonalnymi – przyczyny i rozwiązania,
- „Soyer” Centrum Szkoleniowe w Warszawie, Kurs certyfikacyjny potwierdzający nabycie kompetencji niezbędnych do prowadzenia zajęć i grupowych Treningu Umiejętności Społecznych,
- PTPiP – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych „Skala Inteligencji Stanford-Binet 5” Szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się SB5,
- PTPiP – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych Diagnozowanie dysleksji rozwojowej Diagnozowanie dysleksji rozwojowej (Bateria 5/6, 7/9, 10/12, 13/15 i 16 plus),
- Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego – Stosowanie i interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży IDS-2,
- Pracownia Testów Psychologicznych Polskiego Towarzystwa Psychologicznego – Stosowanie i interpretacja Skali Leiter – 3,
- KOMLOGO Gliwice, KORP – Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego do diagnozy dzieci.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmu, ADHD),
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Fobie,
- Napady paniki,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- PTSD – zespół stresu pourazowego,
- Zaburzenia dysocjacyjne,
- Zaburzenia odżywiania się,
- Zaburzenia psychosomatyczne,
- Zaburzenia osobowości,
- Zaburzenia zachowania,
- Samouszkodzenia, zachowania samobójcze.