mgr Karolina Gruszczyńska – Psycholog, Psychoterapeuta Warszawa
Psycholog, psychoterapeuta integracyjny. W roli psychologa pracuje od 2013 r., a jako psychoterapeuta od 2015 r.
Prowadzi psychoterapię osób dorosłych oraz młodzieży od 15 r.ż.
„W swojej pracy akcentuję podmiotowość każdego człowieka, jego wolność i odpowiedzialność.
Z wielką przyjemnością towarzyszę moim Pacjentom w odkrywaniu ich unikalności oraz wspieram w odzyskiwaniu swobody w dokonywaniu wyborów, które ich samych dotyczą.”
Doświadczenie
- Prowadzi konsultacje psychologiczne oraz psychoterapię indywidualną w ramach współpracy z klinikami psychiatryczno-psychologicznymi oraz w ramach własnego gabinetu.
- Doświadczenie zdobywała również na oddziałach psychiatrycznych Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie.
- Oprócz pracy w roli psychoterapeuty w ramach własnej praktyki prowadzi również warsztaty z komunikacji i umiejętności rodzicielskich.
- Jest założycielką i dyrektorką przedszkola bliskościowego Blisko – Nasze Miejsce na warszawskich Bielanach.
Wykształcenie
- 2013-2017: Szkoła Psychoterapii Intra,
- 2011: ukończenie studiów na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (specjalność: psychoterapia).
Dodatkowe szkolenia
- 2021 – ukończenie rocznej Szkoły Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii.
- 2012 – roczne szkolenie w Instytucie Integralnej Psychoterapii Gestalt w Krakowie.
Prowadzi terapię młodzieży doświadczających m.in.:
- zaburzeń nastroju (m.in. depresja),
- zaburzeń lękowych,
- trudności w radzeniu sobie ze stresem,
- zaburzeń związanych z traumą,
- zaburzeń zachowania,
- zaburzeń dysocjacyjnych,
- zaburzeń związanych z cierpieniem cielesnym,
- zaburzeń seksualnych,
- samouszkodzeń i zachowań samobójczych.
Wspiera i prowadzi terapię dorosłych Pacjentów dotkniętych m.in.:
- zaburzeniami nastroju (m.in. depresja),
- zaburzeniami lękowymi,
- zaburzeniami związanymi ze stresem i przeżytą traumą,
- zaburzeniami obsesyjno-kompulsywnymi,
- zaburzeniami osobowości,
- zaburzeniami zachowania,
- zaburzeniami snu,
- zaburzeniami dysocjacyjnymi,
- zaburzeniami związanymi z cierpieniem cielesnym,
- zaburzeniami kontroli impulsów,
- zaburzeniami seksualnymi,
- samouszkodzeniami i zachowaniami samobójczymi,
- trudnościami wychowawczymi.