mgr Katarzyna Regulska
Neurologopeda, Logopeda, Pedagog specjalny
Pracuje z pacjentami od 2007r.
Specjalizuje się w holistycznym podejściu do trudności w zakresie komunikacji językowej pacjenta w każdym wieku. Obszar jej kompetencji obejmuje diagnozę i terapię zaburzeń komunikacji językowej i kompetencji komunikacyjnych u dzieci, których rozwój psychoruchowy odbiega od przyjętych norm, jak również u dzieci, młodzieży i osób dorosłych, u których stwierdza się zaburzenia interakcji społecznych w psychogennych zaburzeniach mowy, w zburzeniach mowy pochodzenia neurologicznego oraz u pacjentów z wadami anatomicznymi, twarzoczaszki i u osób po operacjach plastycznych w obrębie twarzoczaszki.
Systematycznie poszerza swoją wiedzę poprzez udział w licznych szkoleniach specjalistycznych.
Współpracuje z różnej specjalności lekarzami, psychologami, fizjoterapeutami i pracownikami oświaty.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej oraz Uniwersytetu SWPS.
Zakres pomocy
• Diagnoza i terapia zaburzeń komunikacji językowej i kompetencji komunikacyjnych u dzieci, których rozwój psychoruchowy odbiega od przyjętych norm ( podejrzenie całościowych zaburzeń rozwoju, zespołu o podłożu genetycznym, wad wrodzonych, metabolicznym, FAS, afazja rozwojowa, niepełnosprawność intelektualna).
• Zaburzenia komunikacji o podłożu psychogennym: schizofazje, mutyzm, afonia i dysfonia, giełkot, jąkanie psychogenne.
• Zaburzenia komunikacji o podłożu neurologicznym: afazja, dyzartria.
• Trening komunikacji funkcjonalnej – rozwijanie kompetencji komunikacyjnych, wdrażanie wspomagających lub alternatywnych metod komunikacji u osób przejawiających zachowania trudne wynikające z niskich kompetencji językowych.
• Zaburzenia mowy i komunikacji u osób z rzadkimi zespołami genetycznymi i metabolicznymi.
• Diagnoza w dysfunkcjach ustno – twarzowych, wadach anatomicznych twarzoczaszki.
• Diagnoza problemów logopedycznych u osób po operacjach rekonstrukcyjnych i plastycznych w obrębie twarzoczaszki.
• Treningi poprawnej emisji i dykcji dla osób pracujących głosem.