7 dni w tygodniu

Infolinia 799 399 499

Homemgr Magdalena Kasprzak – Psycholog, psychoterapeuta, Trener TUS Wrocław

mgr Magdalena Kasprzak – Psycholog, psychoterapeuta, Trener TUS Wrocław

Psychoterapeuta, trener TUS
OPINIE
Marianna 2025-02-21
dagmara.ozimek27@gmail.com 2025-02-03
Świetny specjalista! Trafne uwagi.
Li 2025-01-23
Pełny profesjonalizm.
OPIS

mgr Magdalena Kasprzak – Psycholog, psychoterapeuta, Trener TUS Wrocław

 

Psycholog, psychoterapeuta, trener TUS.

Konsultuje dzieci i młodzież od 6 r. ż. oraz osoby dorosłe.

Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym CBT i dialogiem motywującym.

Konsultuje pacjentów od 2014 roku. 

 

Żadna droga w moim życiu nie była tak długa jak ta, która miała mnie zaprowadzić do mnie samej.
ALICE MILLER

 

Doświadczenie

  • Prowadzenie telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży z rodzin dotkniętych problemem alkoholowym,
  • Zajęcia z zakresu psychoedukacji oraz technik relaksacyjnych w Klubie Seniora,
  • Warsztaty dla dzieci ze szkół podstawowych od klasy 0 do klasy 8 z zakresu kompetencji i umiejętności społecznych,
  • Warsztaty w szkołach na zlecenie również w zakresie TUS,
  • Wojewódzki Szpital Psychiatryczny (Oddział Zamknięty, Oddział Otwarty, Oddział Terapii Uzależnień) – staż
  • Wolontariat w PPP,
  • Wolontariat w Wojewódzkim Szpitalu Psychiatrycznym,
  • Nauczyciel akademicki – Uniwersytet Wrocławski,
  • Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego we Wrocławiu,
  • Specjalność: Psychoterapeuta Wrocław.

 

Wykształcenie

  • Szkoła psychoterapii Crescentia (Szkoła Psychoterapii Crescentia jest ośrodkiem rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPiB), które jest członkiem European Association for Behavioural and Cognitive Therapies (EABCT)) – w trakcie szkolenia,
  • Studia magisterskie na kierunku Psychologia,
  • Studia podyplomowe: Psychologia, specjalność: kryzys i interwencje kryzysowe,
  • Studia podyplomowe: Psychologia, specjalność: dialog motywujący,
  • Studia podyplomowe: Seksuologia praktyczna,
  • Studium terapii par przy Dolnośląskim Centrum Psychoterapii.
  • Studia magisterskie na kierunku Pedagogika ogólna,
  • Studia podyplomowe: Pedagogika, specjalność: całożyciowe poradnictwo edukacyjno-zawodowe,
  • Studia podyplomowe: Pedagogika, specjalność: pedagogika specjalna.

Posiadane certyfikaty

  • Kurs trenera TUS dzieci i młodzieży I i II stopnia,
  • Kurs trenera zastępowania agresji dla dzieci i młodzieży,
  • Terapia dialektyczno- behawioralna DBT- warsztat i praktyka,
  • Terapia akceptacji i zaangażowania ACT z terapią schematów w pracy z zaburzeniami osobowości,
  • Zastosowanie modelu ACT do relacji interpersonalnych,
  • Terapia Akceptacji i Zaangażowania,
  • Racjonalna Terapia Zachowania. RTZ I- „ABC twoich emocji”,
  • Szkolenie dla liderów grup treningu Family Conections,
  • Group Crisis Intervention,
  • Assisting Individuals in Crisis,
  • Pomoc psychologiczna osobie doświadczającej przemocy,
  • Praca z osobą w żałobie. Pomoc psychologiczna po stracie,
  • Udział w webinariach i seminariach:
    • Terapia akceptacji i zaangażowania w zaburzeniach osobowości
    • Niezbędnik terapeuty ACT
    • Jak psychoterapia może pomóc, gdy niedomaga ciało. Terapia ACT w somatycznych chorobach przewlekłych i chronicznym bólu
    • Seksualność człowieka” O co w tym wszystkim chodzi? Wykład o rozumieniu seksualności przez pryzmat funkcjonalnego kontekstualizmu i terapii akceptacji i zaangażowania • Czym jest hexaflex ? O modelu hexaflex do pracy w terapii ACT.

 

Dodatkowe szkolenia

  • Terapia ręki I i II stopnia,
  • Członkowstwo:
    • Polskie Towarzystwo Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej
    • Członek ACBS Polska
    • Association of Contextual Behavior Science
    • Polskie Towarzystwo DBT.

 

Zakres udzielanego wsparcia

 

Publikacje

  • Monografia: “ Dom rodzinny w doświadczeniu (auto)biograficznym”- red.naukowa,
  • Złożenie artykułu pt.: ”Wybrane bariery utrudniające aktywność zawodową osób niepełnosprawnych” do tomu “Społeczne konteksty funkcjonowania osób z niepełnosprawnością”,
  • Pełnienie funkcji sekretarza w międzynarodowym czasopiśmie naukowym “E-METHODOLOGY”,
  • Pełnienie funkcji redaktora tematycznego w czasopiśmie naukowym “Ogrody Nauk i Sztuk”,
  • Udział w zespole projektu badawczego pt.: “Współczesne poradnictwo jako pomoc prospektywna i reaktywna”,
  • Poprowadzenia wykładu gościnnego w formie warsztatowej dla studentów PWSZ im. Witelona w Legnicy: “Podstawy promocji działań o charakterze naukowym z uwzględnieniem konferencji międzynarodowych”.

 

Wystąpienia medialne

CZYNNY UDZIAŁ W KONFERENCJACH NAUKOWYCH:

  • II Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Kultura i subkultury w dobie internetu”- referat pt.:” Media społecznościowe jako narzędzie wspomagające proces pomagania rodzinom z dzieckiem niepełnosprawnym”,
  • II Ogólnopolska Konferencja Naukowa “Kultura i subkultury w dobie internetu”- referat pt.:” Praktyka poradnicza w dobie internetu- szanse i zagrożenia”,
  • XI Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TALENTY, referat pt.:” Poradnictwo i wsparcie społeczne on-line na przykładzie grup internetowych”,
  • XI Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TALENTY, referat pt.:” Zatrudnienie wspomagane szansą na rozwój dla osób z niepełnosprawnością intelektualną” International Academic Conference “E-METHODLOGY”, referat pt.:” On-line guidance as a new dimension of advising practice (or practice in advisement)”,
  • 1 st International Academic Conference Edutainment: games and ICT in Education, referat pt.:” The use of educational game “GO-WROK” in the process of social and professional activation of person with disabilities”,
  • IV Transdyscyplinarne Sympozjum Badań Jakościowych, referat pt.:” Kompetencje e-badacza. Wyzwania w obliczu nowej praktyki badawczej, którą stwarza internet”,
  • International Academic Conference “E-METHODLOGY”, referat pt.:” Social and professional rehabilitation of disabled people. Internet labor market analysis”,
  • Ogólnopolska Konferencja Naukowa – Opieka zdrowotna i wsparcie społeczno-pedagogiczne osób przewlekle chorych i z niepełnosprawnością- historia i współczesność, referat pt.:” Zatrudnienie wspomagane, jako element rehabilitacji zawodowej osób z niepełnosprawnością intelektualną”,
  • IX Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TALENTY, referat pt.:” Sytuacje poradnicze jako przestrzeń uczenia się osób dorosłych”,
  • IX Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TALENTY, referat pt.:” Sytuacje poradnicze jako sytuacje edukacyjne. Narracje osób radzących się”,
  • IX Interdyscyplinarna Konferencja Naukowa TALENTY, referat pt.:” Po drugiej stronie ekranu- osoby niepełnosprawne w obliczu mediów”,
  • Konferencja Naukowa “Badania eksperymentalne prowadzone za pośrednictwem internetu, referat pt.:” Poradnictwo amatorskie na forach internetowych- badania eksperymentalne”,
  • Ogólnopolskie Seminarium Naukowe “Edukacja ustawiczna i rehabilitacja lecznicza osób z niepełnosprawnością”,
  • Wystąpienia dla telewizji Polsat „Wydarzenia”(komentarz do sytuacji, które działy się np. w związku z zachowaniem młodzieży i pobiciem innych dzieci, komentarz w związku z prowadzeniem telefonu zaufania).

 

Naszych specjalistów polecają pacjenci
38 5251
lek. Szałaj Magda

Pacjentka 2024-12-30

Pani Doktor jest wyjątkowo empatyczna przy tym bardzo profesjonalna. Zawsze o wszystko wypyta, z zaangażowaniem cierpliwie wysłucha. Pacjent czuje, że jest ważny. Pani Doktor naprawdę z serdecznością robi wszystko aby pomóc pacjentowi. Podejście Pani Doktor jest holistyczne, bierze pod uwa...

40 5219
lek. Wilczek-Rabenda Monika

Ania M-S 2024-12-30

Pani Doktor Monika tworzy przyjazną i spokojną atmosferę, okazując zrozumienie dla pacjenta i jego problemów. Jej szczere zaangażowanie w znalezienie rozwiązania sprawia, że szybko budzi zaufanie. Najważniejsze jest jednak to, że dzięki trafnie dobranym lekom moja jakość życia znacząco się poprawia.

34 5598
lek. Stewart Katarzyna
lek. Stewart Katarzyna

Psychiatra dzieci i młodzieży

Umów wizytę

Karolina 2024-12-30

Bardzo empatyczna, uprzejma i życzliwa Pani Doktor.Potrafiła podejść do dziecka spokojnie, a dorosłemu wytłumaczyć jakie są opcje i możliwości. Dodatkowo, nie odliczała czasu wizyty i nie spoglądała nerwowo na zegarek kiedy kończy się wizyta jak to przyszło nam do tej pory doświadcz...