mgr Aneta Nylec-Kohla – Psycholog dzieci i młodzieży Kraków
Psycholog dzieci (od 3 r.ż.) i młodzieży, oligofrenopedagog, terapeuta behawioralny.
Prowadzi psychoterapię w nurcie poznawczo-behawioralnym.
Konsultuje pacjentów od 2014 roku.
W pracy z dziećmi i młodzieżą dostosowuje metody działania do każdej osoby oraz jej indywidualnych potrzeb i trudności. Pracuję narzędziami wywodzącymi się z nurtu behawioralnego oraz poznawczo-behawioralnego. Ich skuteczność jest potwierdzona badaniami.
Doświadczenie
- Psycholog w Ambulatorium Terapii Behawioralnej,
- Psycholog w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie,
- Praktyka na Oddziale Dziennym Leczenia Psychoz Szpitala Uniwersyteckiego,
- Praktyka w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym,
- Praktyka w Zakładzie Terapii Rodzin Katedry Psychiatrii CM UJ,
- Praktyka na Oddziale C Oddziału Klinicznego Kliniki Psychiatrii Dorosłych (leczenie schizofrenii) Szpitala Uniwersyteckiego,
- Praktyka na Oddziale A Oddziału Klinicznego Kliniki Psychiatrii Dorosłych (leczenie chorób afektywnych) Szpitala Uniwersyteckiego.
Wykształcenie
- W trakcie (od 2021) 4-letniego szkolenia Terapii Poznawczo-Behawioralnej w ośrodku Instytutu Poznawczego w Krakowie,
- Uzyskanie Licencji Certyfikowanego Terapeuty Behawioralnego,
- Realizacja kursu kwalifikacyjnego z zakresu oligofrenopedagogiki,
- Uzyskanie uprawnień pedagogicznych,
- Ukończenie studiów magisterskich na kierunku Psychologia.
Dodatkowe szkolenia
- Szkolenie PECS poziom 1 oraz poziom 2,
- Szkolenie Nauczanie precyzyjne – czyli nie ma znaczenia czego uczymy, ważne jest tylko to czego nauczyliśmy,
- Szkolenie Od dźwięku do języka – rozwijanie komunikacji dzieci z autyzmem,
- Szkolenie Seksualność osób ze spektrum autyzmu i współwystępującą niepełnosprawnością intelektualną,
- Warsztaty: Trudności związane z karmieniem u dziecka,
- Szkolenie ADOS – 2 do badań klinicznych (do gabinetu).
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmu, ADHD),
- Zaburzenia zachowania,
- Zaburzenia mowy,
- Oddziaływania terapeutyczne w zakresie zarządzania emocjami,
- Oddziaływania terapeutyczne w zakresie obniżonego nastroju,
- Oddziaływania terapeutyczne w zakresie stanów lękowych.