mgr Małgorzata Pasiorowska (Kocon) – Psycholog Warszawa
Psycholog dzieci od 4 r.ż. oraz młodzieży.
Konsultuje pacjentów od 2016 roku.
Swoją pracę opieram na indywidualnym podejściu i swobodnej komunikacji, co przekłada się na komfort pacjenta i dobre rezultaty terapii. W swojej pracy wykorzystuje różne metody terapeutyczne dostosowując je do potrzeb pacjentów. Kieruję sie empatią dlatego bardzo istotne jest dla mnie stworzenie z pacjentem odpowiedniej relacji terapeutycznej, która będzie się opierać na zaufaniu i bezpieczeństwie.
Doświadczenie
- Poradnia dla dzieci z autyzmem – Prowadzenie terapii indywidualnej oraz grupowej dla dzieci, diagnozowanie oraz układanie planu pracy z pacjentami, prowadzenie dokumentacji terapeutycznej, udział w zebraniach zespołu oraz konsultacje z Rodzicami dzieci, prowadzenie regularnych obserwacji postępów pracy dziecka,
- Polsko Włoskie Przedszkole Accademia Dei Piccoli – Arteterapeuta, Prowadzenie terapii z dzieckiem ze spektrum autyzmu,
- Warszawskie Koło Polskiego Stowarzyszenia na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną – Terapeuta Zajęciowy,
- Katolickie Stowarzyszenie Niepełnosprawnych – Arteterapeuta,
- Fundacja Zobacz Jestem – Arteterapeuta – praktyki,
- Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. J.Mazurkiewicza – Arteterapeuta – praktyka kliniczna.
Wykształcenie
- Collegium Humanum – studia jednolite dla magistrów w trybie 2.5 letnim na kierunku Psychologia,
- Studium Pracowników Medycznych i Socjalnych – Terapeuta Zajęciowy,
- Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej, Studia podyplomowe – Edukacja w zakresie sztuk plastycznych: Arteterapia z elementami Terapii Pedagogicznej,
- Wyższa Szkoła Menadżerska SIG – Marketing i zarządzanie – dyplom magistra,
- Instytut Reklamy i Promocji – Technik organizacji reklamy.
Dodatkowe szkolenia
- „Diagnostyka Psychologiczna podstawy psychometrii dla studentów psychologii szkolenie on-line” – w trakcie szkolenia, Treningowe metody pracy zastępowania zachowań agresywnych i przemocowych wśród dzieci, młodzieży i dorosłych,
- Karty oceny rozwoju Psychoruchowego KORP – test do diagnozy funkcjonalnej rozwoju dziecka w wieku od 1.m.ż. do 9 r.ż. Ocena prawidłowego i zaburzonego rozwoju dziecka,
- „Ruch rozwijający Weroniki Sherborne” I stopnia,
- Autyzm i zespół Aspergera – diagnoza i terapia,
- „Co nam mówią rysunki dzieci?”,
- Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Diagnoza – terapia – masaż,
- Trening Umiejętności Społecznych – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu,
- Zostań arteterapeutą. Arteterapia w pracy z dziećmi i młodzieżą,
- Sztuka prezentacji.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmu, ADHD),
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Zaburzenia odżywiania się,
- Samouszkodzenia, zachowania samobójcze.