Szkolenie „Diagnoza i terapia dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi”
DIAGNOZA I TERAPIA DZIECI Z CAŁOŚCIOWYMI ZABURZENIAMI ROZWOJOWYMI
(dostęp do nagrania certyfikowanego szkolenia online)

Premiera szkolenia miała miejsce 25 lipca 2021 r.
Dla kogo?
Serdecznie zapraszamy psychoterapeutów, psychologów, pedagogów, lekarzy i wszystkie osoby kształcące się w wyżej wymienionych kierunkach – jednym słowem wszystkich obecnych i przyszłych specjalistów, którzy wspierają Małych Pacjentów i ich rodziców – do zapoznania się z nagraniem szkolenia online z zakresu diagnozy i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
Praktyczny program szkolenia
Mgr Martyna Czopowicz podczas szkolenia poruszyła m.in. takie zagadnienia jak:
1. Czym są całościowe zaburzenia rozwoju ze spektrum autyzmu:
– jaka jest ich klasyfikacja: obecnie i w przyszłości,
– jakie są podstawowe objawy zaburzeń ze spektrum autyzmu,
– czym różni się zespół Aspergera od spektrum autyzmu.
2. Jaka jest droga do diagnozy całościowych zaburzeń rozwoju ze spektrum autyzmu (z uwzględnieniem wieku dziecka i nasilenia objawów)
3. Jak wygląda proces diagnozy spektrum autyzmu:
– kto uczestniczy w diagnozie,
– jak często stawiamy diagnozę,
– czy zdarza się wykluczyć spektrum autyzmu, i co wtedy?
4. Diagnoza i co dalej?
– jakie są formy pomocy dla dzieci w spektrum autyzmu,
– jak wygląda terapia i jak ją prowadzić,
– jaka terapia jest najskuteczniejsza (z uwzględnieniem wieku dziecka),
– jak wygląda edukacja dzieci w spektrum autyzmu na etapie przedszkola i późniejszych etapów.
Prowadząca zaprezentowała także ciekawe przypadki z praktyki klinicznej.
Co zyskam wykupując dostęp do szkolenia?
W cenie zawierają się:
– możliwość obejrzenia nagrania 3-godzinnego szkolenia przez 90 dni od daty otrzymania wiadomości z dostępem do nagrania;
– certyfikat uczestnictwa – szkolenia organizowane w ramach Akademii Terapeuty PsychoMedic.pl są certyfikowane, a certyfikat otrzymują nie tylko osoby, które biorą udział w szkoleniu „na żywo”, ale również te, które korzystają z nagrania archiwalnego;
– zaproszenie do zamkniętej grupy „Społeczność Akademii Terapeuty” na portalu Facebook.
Jak uzyskam dostęp do nagrania?
1. Dokonaj zakupu za pośrednictwem DotPay w opisie transakcji wpisując:
Akademia Terapeuty. Diagnoza i terapia dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi.
2. Wiadomość e-mail z dostępem do nagrania otrzymasz w najbliższy czwartek przypadający po dniu, w którym dokonałeś_aś zakupu – wysyłkę nagrań do osób, które wykupiły dostęp szkolenia realizujemy tylko raz w tygodniu, właśnie w czwartek.
Szkolenie prowadziła Martyna Czopowicz
Martyna Czopowicz, mgr
Psycholog dziecięca, specjalizująca się głównie w diagnozie i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu, Zespół Aspergera). Jej główne zainteresowania zawodowe są związane z pracą terapeutyczną z dziećmi z Zespołem Aspergera. Jest członkiem zespołu orzekającego o kształceniu specjalnym dla dzieci ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera. Pracę zawodową rozpoczęła pod okiem dr Moniki Suchowierskiej – Stephany w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku”. Następnie zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w Fundacji SYNAPSIS. Obecnie pracuje w poradni psychologiczno – pedagogicznej, gdzie prowadzi diagnozę i terapię psychologiczną dzieci od najmłodszych lat (miesięcy) do wieku wczesnoszkolnego. Ukończyła liczne kursy i szkolenia dotyczące diagnozy i pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz stosowania i interpretacji wiodących narzędzi diagnostycznych. Absolwentka studiów podyplomowych z neuropsychologii na Uniwersytecie SWPS. Czytaj więcej…

Martyna Czopowicz, mgr
Psycholog dziecięca, specjalizująca się głównie w diagnozie i terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju (spektrum autyzmu, Zespół Aspergera). Jej główne zainteresowania zawodowe są związane z pracą terapeutyczną z dziećmi z Zespołem Aspergera. Jest członkiem zespołu orzekającego o kształceniu specjalnym dla dzieci ze spektrum autyzmu i Zespołem Aspergera. Pracę zawodową rozpoczęła pod okiem dr Moniki Suchowierskiej – Stephany w Centrum Wczesnej Interwencji „Krok po Kroku”. Następnie zdobywała doświadczenie zawodowe pracując w Fundacji SYNAPSIS. Obecnie pracuje w poradni psychologiczno – pedagogicznej, gdzie prowadzi diagnozę i terapię psychologiczną dzieci od najmłodszych lat (miesięcy) do wieku wczesnoszkolnego. Ukończyła liczne kursy i szkolenia dotyczące diagnozy i pracy z dziećmi ze spektrum autyzmu oraz stosowania i interpretacji wiodących narzędzi diagnostycznych. Absolwentka studiów podyplomowych z neuropsychologii na Uniwersytecie SWPS. Czytaj więcej…Obejrzyj zaproszenie na szkolenie
Poznaj opinie Uczestników
„Świetnie przygotowane szkolenie. Przyjemnie się słuchało; temat przedstawiony bardzo ciekawie. Niezmiernie podobały mi się opisane przypadki – pokazały, że temat nie jest taki oczywisty i prosty; że nie wystarczy patrzeć tylko na książkowe kryteria diagnostyczne.”
KAMILA
UCZESTNICZKA SZKOLENIA
„Bardzo dobre podsumowanie i ujednolicenie tematu.”
KAROLINA SZYMAŃSKA
UCZESTNICZKA SZKOLENIA
„Profesjonaliści, empatyczni z doskonałym programem szkoleniowym. Ja osobiście, jak tylko finanse pozwolą, to każde szkolenie 'zaliczę’. Z tych szkoleń wynosi się i wiedzę teoretyczną i praktyczną!”
JOANNA MAKOWSKA
UCZESTNICZKA SZKOLENIA
„Polecam szkolenie, przede wszystkim ze względu na dużą wiedzę prowadzącej i doświadczenie. W trakcie szkolenia niezwykle przydatne były konkretne przykłady z pracy.”
UCZESTNICZKA SZKOLENIA
„Zdecydowanie polecam! Od razu po udziale w pierwszym szkoleniu zapisałam się na kolejne.”
KASIA NOWAK
UCZESTNICZKA SZKOLENIA
„Bardzo ciekawe i trudne diagnostycznie przypadki.”
UCZESTNIK SZKOLENIA
„Bardzo dziękuję za poszerzenie wiedzy na temat spektrum autyzmu. Przystępnie podane wiadomości, spokój prowadzącej, dobre przygotowanie merytoryczne.”
ALDONA
UCZESTNICZKA SZKOLENIA