mgr Karol Kędzia – Psycholog, psychoterapeuta Łódź
Psycholog, psychoterapeuta osób dorosłych, młodzieży oraz dzieci od 12 r. ż.
Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym i w terapii schematu.
Konsultuje pacjentów od 2005 roku.
W odpowiedzi na niepowtarzalną historię każdego pacjenta staram się łączyć wiedzę i doświadczenie z różnych dziedzin psychologii tak, aby moje metody pracy były „szyte na miarę”. Do realizacji najtrudniejszych nawet celów kluczowa wydaje się dobrze zbudowana relacja oparta na szacunku, zaufaniu i zaciekawieniu. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji, przestrzegam kodeks etycznego zawodu psychologa.
Doświadczenie
- Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna nr 3 – psycholog, nauczyciel kontraktowy,
- Poradnia psychologiczna dla dzieci i młodzieży – Centrum Medyczne Szpital Św. Rodziny – psycholog, terapeuta dzieci i młodzieży,
- Klinika Psychiatrii Młodzieżowej CSK UM w Łodzi,
- MOPS Łódź – psycholog, specjalista pracy z rodziną,
- Sąd Okregowy w Łodzi – mediator rodzinny,
- Akademickie Centrum Psychoterapii i Rozwoju przy Uniwersytecie SWPS w Warszawie – staż diagnostyczny,
- Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna nr 2 – psycholog, terapeuta dzieci i młodzieży.
Wykształcenie
- Uniwersytet Łódzki – 5 letnie studia magisterskie, ścieżka kształcenia – psychologia kliniczna,
- Kurs pedagogiczny,
- Uniwersytet SWPS, Warszawa- studia podyplomowe – Diagnoza Psychologiczna w Praktyce Klinicznej,
- Centrum CBT, Warszawa – 4 letnie studia psychoterapii poznawczo-behawioralnej.
Posiadane certyfikaty
- Mediator rodzinny i nieletnich,
- Uprawnienia pedagogiczne.
Dodatkowe szkolenia
- Terapia poznawczo – behawioralna dzieci i młodzieży,
- Zaburzenia eksternalizacyjne dzieci i młodzieży, model i terapia w podejściu poznawczo – behawioralnym,
- Diagnoza ADHD i zaburzeń współwystępujących z zastosowaniem Zestawu Kwestionariuszy Conners 3,
- Podstawy stosowania Skali Inteligencji Wechslera dla Dzieci WISC-V,
- Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci IDS,
- Stosowanie i interpretowanie Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci w Wieku Przedszkolnym IDS_P,
- Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny,
- Mediacje rodzinne.
Zakres udzielanego wsparcia
- Mutyzm wybiórczy,
- Lęk separacyjny,
- Zaburzenia lękowe,
- Zaburzenia depresyjne,
- Zaburzenia opozycyjno-buntownicze,
- Choroba tikowa,
- Zaburzenia zachowania,
- Trudności wychowawcze,
- ADHD,
- PTSD – Zespół Stresu Pourazowego,
- Zaburzenia nastroju,
- Fobie,
- Napady paniki,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- Zaburzenia psychosomatyczne,
- Zaburzenia snu,
- Samouszkodzenia, zachowania suicydalne.