Mimo krótkiej współpracy bardzo polecam Panią magister
Yuliia Alesych • 2025-01-27
Agnieszka Czeranowska • 2024-12-09
Beata • 2024-10-30
Jak zawsze wsparcie na najwyższym poziomie.
Dudzik • 2024-10-24
Jestem bardzo zadowolona
Beata • 2024-10-24
Specjalista na najwyższym poziomie!
Karolina Kopczyńska • 2024-10-23
OPIS
mgr Emilia Parys – Psycholog, psychoterapeuta Warszawa
Psycholog, psychoterapeuta dzieci od 7 r.ż. oraz młodzieży. Prowadzi diagnozy w kierunku ADHD, Autyzmu, Zespołu Aspergera dzieci od 5 r.ż. oraz Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniach. Pracuje z pacjentami od 2008 roku.
Doświadczenie
Praca w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pruszkowie,
Praca w ZSO w Komorowie,
Staż w Akademickim Centrum Psychoterapii i Poradnictwa Psychologicznego Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej – indywidualna praca z dziećmi z nadpobudliwością psychoruchową z decifytem uwagi (ADHD),
Szkoła Podstawowa Nr 302 w Warszawie, Ośrodek Terapii Dziecka w Środowisku – asystent psychologa,
Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza w Walendowie – psycholog dziecięcy,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: Społeczna Psychologia Kliniczna (dyplom magisterski),
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: Konflikty w rodzinie i mediacje rodzinne, studia podyplomowe,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, studium pedagogiczne,
Kurs psychoterapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży.
Dodatkowe szkolenia
Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Szkolenie TSR I stopnia,
Szkolenie Studium Umiejętności Psychologicznych: „Kryzys w kryzysie, czyli praca skoncentrowana na rozwiązaniach z cierpiącym nastolatkiem”,
Studium Umiejętności Psychologicznych: Język serca w gabinecie – warsztat praktyczny. Zastosowanie Porozumienia Bez Przemocy w pracy w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach,
Szkolenie „Tiki – diagnoza i terapia”,
Szkolenie „Depresja oraz inne zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży – diagnoza i terapia”,
Szkolenie „Dam Radę” oraz „Jestem z Ciebie Dumny”,
Szkolenie „Myślenie wizualne w biznesie i edukacji”,
Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju”,
PTPiP – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych “Skala Inteligencji Stanford-Binet 5” Szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się SB5,
Pan Doktor rzeczowo wyjaśnił mi wszelkie wątpliwości podczas konsultacji telefonicznej, która odbyła się punktualnie i "na temat". Udzielił mi skutecznej pomocy doraźnej, z czego jestem bardzo zadowolona. Dziękuję i polecam szczerze.
To już moja kolejna wizyta. Jak każda z nich przebiegła w bardzo sympatycznej atmosferze. Pani Doktor jest bardzo empatyczną osobą. Za każdym razem jak wychodzę z rozmowy lżej mi na "duszy". Polecam!
Pan doktor jest kompetentny, merytoryczny i empatyczny.Leczenie skuteczne, komfort życia nieporównywalnie lepszy. Jestem bardzo zadowolona.
Ustawienia COOKIE
Używamy technologii takich jak pliki cookie do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Robimy to, aby poprawić jakość przeglądania i wyświetlać (nie)spersonalizowane reklamy. Wyrażenie zgody na te technologie umożliwi nam przetwarzanie danych, takich jak zachowanie przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.