ASD, ADHD, OCD, ZABURZENIA LĘKOWE I DEPRESYJNE
TRWA REKRUTACJA NA 2026 ROK

Czas trwania stażu: 25 spotkań każde po 3h (w tym 3 superwizje)
I Grupa stażowa odbywa się w czwartki w godzinach 9:00 – 12:00
II Grupa stażowa odbywa się w czwartki w godzinach 18:00 – 21:00
Planowany start stażu: 8.01.2026
DIAGNOZA PSYCHOLOGICZNA DZIECI
Poznaj standardy diagnozy psychologicznej i naucz się prowadzić proces diagnostyczny od pierwszego kontaktu po sporządzenie opinii.
Diagnoza psychologiczna dzieci we wczesnym wieku rozwojowym to jedno z najbardziej wymagających zadań w praktyce psychologa. Trudności emocjonalne, opóźnienia rozwojowe, zaburzenia komunikacji, objawy ze spektrum autyzmu czy problemy wynikające z relacji rodzinnych – wszystko to może wpływać na funkcjonowanie dziecka, a obraz kliniczny bywa niejednoznaczny. Rzetelna diagnoza wymaga nie tylko wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim praktycznego warsztatu, umiejętności obserwacji oraz współpracy z rodzicem i placówką.
Dlatego stworzyliśmy kompleksowy, certyfikowany program stażowy, który krok po kroku przygotowuje do prowadzenia diagnozy psychologicznej dzieci. Podczas zajęć nauczysz się, jak zbierać dane z wywiadu, prowadzić obserwację, stosować narzędzia diagnostyczne, analizować objawy i przeprowadzać diagnozę różnicową.
Staż kończy się omówieniem sposobów formułowania informacji zwrotnej oraz przygotowywania dokumentacji zgodnej ze standardami poradni (PPP, PZP) i obowiązującymi przepisami prawa.
DLACZEGO WARTO?
✔ Staż 100% praktyki – analiza przypadków (case study), interpretacja wyników testów, symulacje rozmów z rodzicem, ćwiczenia z obserwacji, przygotowywanie opinii psychologicznej.
✔ Superwizja – trzy spotkania grupowe z omówieniem przypadków.
✔ 25 spotkań × 4 godziny dydaktyczne = 100 godzin dydaktycznych
✔ W ramach stażu każdy uczestnik otrzyma dostęp do kursu i dwóch szkoleń:
👉 Kurs Psycholog Dziecięcy Przygotowanie do pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej (PPP) i poradni zdrowia psychicznego (PZP)
👉MOXO w diagnozie ADHD: zalety, ograniczenia i zastosowanie w praktyce
👉YOUNG DIVA-5 W DIAGNOZIE ADHD U DZIECI I MŁODZIEŻY: Praktyczne wskazówki dla specjalistów
✔ Kompleksowy proces – pełny przebieg diagnozy małego pacjenta.
✔ Certyfikat
💡 Uwaga! Ukończenie programu otwiera dodatkowe możliwości rozwoju zawodowego. Najlepsi absolwenci – po pozytywnej rekomendacji superwizora – mogą zostać zaproszeni do współpracy z zespołem diagnostów PsychoMedic.pl.
DLA KOGO?
- Psycholodzy i diagności, którzy chcą rozwijać kompetencje w diagnozie dzieci.
- Studenci ostatnich lat psychologii – jako przygotowanie do praktyki klinicznej.
PRAKTYCZNY PROGRAM
Publikacja już wkrótce
CERTYFIKACJA
Certyfikat ukończenia całościowego programu stażowego.
Potwierdza ukończenie programu stażowego, realizowanego w trybie online przez PsychoMedic.
Program stażowy został zaprojektowany z myślą o rozwijaniu praktycznych umiejętności diagnostycznych, integrujących teorię, praktykę i superwizję.
Certyfikat ukończenia daje kompleksowe kompetencje do prowadzenia diagnostyki u osób dzieci.
Zdobyte kompetencje realnie zwiększają Twoje szanse na rynku pracy.
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
- Forma: online (Zoom)
- Czas trwania: 25 spotkań (w tym 3 superwizje), każde po 3h, odbywające się:
I grupa stażowa w czwartki od 9:00 do 12:00
II grupa stażowa w czwartki od 18:00 do 21:00
- Grupa: max. 12 osób
- Cena: 8 990 zł
- Planowany start stażu: 8.01.2026
📞 Kontakt w sprawie stażu:
- +48 575 005 635
- staz@psychomedic.pl
🎓 Zdobądź kompetencje, które od razu możesz wykorzystać w praktyce klinicznej.
📩 Liczba miejsc ograniczona – zapisz się już dziś!
STAŻ POPROWADZI: MGR OLGA MARACEWICZ

psycholożka-diagnostka i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna z wieloletnim doświadczeniem w pracy z Pacjentami. Specjalizuje się w diagnozie i terapii dzieci oraz dorosłych z zaburzeniami neurorozwojowymi.
Doświadczenie zdobywała między innymi w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim oraz Psychiatrycznym Oddziale Dziennym przy ul. Koszykowej. Przez wiele lat pracowała również w oświacie. Od lat praktykuje jako szkoleniowiec, prowadząc kursy dla kadr w edukacji oraz treningi psychoedukacyjne, wychowawcze.


