mgr Anna Szostak – Psycholog diagnosta Warszawa
Psycholog, diagnosta osób dorosłych oraz młodzieży od 13 r.ż.
Specjalizuje się w diagnozie ADHD i całościowych zaburzeń rozwoju osób dorosłych.
Prowadzi Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniach.
Konsultuje pacjentów od 2003 roku.
W codziennej pracy z Pacjentami, przede wszystkim ze spektrum autyzmu, kieruję się ich indywidualnymi potrzebami z poszanowaniem specyfiki ich funkcjonowania. Najważniejsze jest dla mnie zbudowanie atmosfery wzajemnego szacunku i zrozumienia, która jest podstawą w dążeniu do celu wytyczonego przez Pacjenta. W rozwoju swojej praktyki zawodowej ciągle poszukuję inspiracji i możliwości poszerzania swoich kompetencji.
Doświadczenie
- Fundacja SYNAPSIS – psycholog, psycholog – diagnosta,
- Praca jako superwizor merytoryczny zespołów w przedszkolu i szkole,
- Szkoły Fundacji ADYS – psycholog,
- Fundacja SCOLAR w Warszawie,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie,
- Specjalność: Psycholog Warszawa.
Wykształcenie
- Uzyskanie tytułu magistra Psychologii, Uniwersytet SWPS.
Dodatkowe szkolenia
- Zaawansowany Kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach,
- Superwizor metody Wideotreningu Komunikacji,
- ADOS – 2,
- Dwuletnie Studium Pomocy Dzieciom z Autyzmem i ich Rodzinom,
- Praktyczny Kurs stosowania Metody TEACCH,
- Oplendingscentrum AUTISME Theo Peters.
Posiadane certyfikaty
- Dwuletnie Studium Pomocy Dzieciom Autystycznym i ich Rodzinom,
- ADOS – 2, wykorzystanie narzędzia ADOS -2 (Izabela Chojnicka, Independent ADOS –Trainer) w diagnozie klinicznej,
- Trener metody TEACCH (Oplendingscentrum AUTISME Theo Peters),
- Trener i superwizor metody Wideotrening Komunikacji Fundacja PLUS, AIT – Holand),
- Kurs podstawowy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Warszawie),
- Kurs zaawansowany terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach (Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach w Warszawie).
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neuropoznawcze,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- Zaburzenia zachowania.
Publikacje
- Wideotrening Komunikacji (VIT), jako pozytywna forma wsparcia pracy nauczyciela
Polski w praktyce, nr 5 (17) 2011.