mgr Emilia Parys – Psycholog, psychoterapeuta Warszawa
Psycholog, psychoterapeuta dzieci od 7 r.ż. oraz młodzieży.
Prowadzi diagnozy w kierunku ADHD, Autyzmu, Zespołu Aspergera dzieci od 5 r.ż. oraz Terapię Skoncentrowaną na Rozwiązaniach.
Pracuje z pacjentami od 2008 roku.
Doświadczenie
- Praca w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Pruszkowie,
- Praca w ZSO w Komorowie,
- Staż w Akademickim Centrum Psychoterapii i Poradnictwa Psychologicznego Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej – indywidualna praca z dziećmi z nadpobudliwością psychoruchową z decifytem uwagi (ADHD),
- Szkoła Podstawowa Nr 302 w Warszawie, Ośrodek Terapii Dziecka w Środowisku – asystent psychologa,
- Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza w Walendowie – psycholog dziecięcy,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie,
- Specjalność: Psycholog Warszawa.
Wykształcenie
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: Społeczna Psychologia Kliniczna (dyplom magisterski),
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, kierunek: Konflikty w rodzinie i mediacje rodzinne, studia podyplomowe,
- Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, studium pedagogiczne,
- Kurs psychoterapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży.
Dodatkowe szkolenia
- Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach. Szkolenie TSR I stopnia,
- Szkolenie Studium Umiejętności Psychologicznych: „Kryzys w kryzysie, czyli praca skoncentrowana na rozwiązaniach z cierpiącym nastolatkiem”,
- Studium Umiejętności Psychologicznych: Język serca w gabinecie – warsztat praktyczny. Zastosowanie Porozumienia Bez Przemocy w pracy w Podejściu Skoncentrowanym na Rozwiązaniach,
- Szkolenie „Tiki – diagnoza i terapia”,
- Szkolenie „Depresja oraz inne zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży – diagnoza i terapia”,
- Szkolenie „Dam Radę” oraz „Jestem z Ciebie Dumny”,
- Szkolenie „Myślenie wizualne w biznesie i edukacji”,
- Szkolenie „Trening Umiejętności Społecznych dla osób z zaburzeniami rozwoju”,
- PTPiP – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych “Skala Inteligencji Stanford-Binet 5” Szkolenie kwalifikacyjne dla psychologów nadające uprawnienia do posługiwania się SB5,
- PTPiP – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych, Diagnozowanie dysleksji rozwojowej Diagnozowanie dysleksji rozwojowej (Bateria 5/6, 7/9, 10/12, 13/15 i 16 plus),
- PTPiP – Pracownia Testów Psychologicznych i Pedagogicznych Szkolenie „Stosowanie Baterii diagnozy funkcji poznawczych PU-1”,
- CWRO – Szkolenie „Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne”.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Fobie,
- Napady paniki,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- Zaburzenia zachowania,
- Samouszkodzenia, zachowania samobójcze,
- ChAD (Choroba afektywna dwubiegunowa),
- Trudności szkolne,
- Gotowość szkolna,
- Problemy z koncentracją uwagi,
- Zaburzenia neurorozwojowe (ADHD).