mgr Aleksandra Wronowska – Psycholog, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny Warszawa
Psycholog, diagnosta, psychoterapeuta poznawczo-behawioralny (CBT).
Konsultuje dzieci od 8 r. ż., młodzież i osoby dorosłe.
Pracuje z pacjentami od 2022 roku.
„Towarzyszę dzieciom, młodzieży i dorosłym w procesie odkrywania siebie, pokonywaniu trudności i budowania wewnętrznej siły. Dla mnie terapia to spotkanie – pełne uważności, szacunku i autentycznego dialogu. Pracuję z osobami z ADHD, doświadczającymi lęku, obniżonego nastroju, trudności w relacjach, a także tymi, którzy po prostu chcą lepiej zrozumieć siebie i swoje emocje.”
Doświadczenie
- Domy Dziecka w Nowej Pawłówce,
- Oddział Dzienny Psychiatryczny Rehabilitacyjny dla Dzieci i Młodzieży – Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Suwałkach,
- Poradnia Zdrowia Psychicznego – Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Suwałkach,
- Ośrodek Środowiskowej Opieki Psychologicznej i Psychoterapeutycznej – Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Suwałkach,
- Active School Warszawa, Nauczyciel wspomagający,
- Fundacja i przedszkole „Krok po kroku” Warszawa, Nauczyciel wspomagający/pomoc terapeuty,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie.
- Specjalność: Psycholog Warszawa.
Wykształcenie
- Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej dzieci i młodzieży Uniwersytetu SWPS w Warszawie,
- Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej Uniwersytetu SWPS w Warszawie,
- Psychologia Sądowa – Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu,
- Psychologia kliniczna i zdrowia – Uniwersytet SWPS w Warszawie.
Posiadane certyfikaty
- Trener Treningu Umiejętności Społecznych (TUS),
- Zaburzenia odżywiania u osób z ADHD i ASD ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą,
- Zastosowanie Terapii Akceptacji i Zaangażowania (ACT) oraz Podejścia Skoncentrowanego na Współczuciu (CFT) w pracy terapeutycznej,
- Pomijane „ukryte” diagnozy somatyczne – kwestie, o które nie pytamy, a które mogą stanowić odrębny problem pacjenta,
- Planowanie i realizowanie terapii środowiskowej dzieci i młodzieży,
- Praca z pacjentem z epizodem depresyjnym. Praca z pacjentem z zaburzeniami opozycyjno-buntowniczymi,
- Psychoterapia grupowa dzieci i młodzieży z uwzględnieniem czynnika środowiskowego,
- Uważność jako trening metapoznawczy z komponentem rozwijania akceptacji, empatii i współczucia.
Dodatkowe szkolenia
- Zbieractwo patologiczne – kwestia wartości?,
- Specyfika pracy poznawczo-behawioralnej z pacjentem ze schizofrenią,
- Zaburzenia pod postacią somatyczną – terapia poznawczo-behawioralna,
- Praktyczne aspekty pracy z osobą po traumie,
- Bezsenność i zaburzenia współwystępujące – studium przypadku, konceptualizacja, modele i plan terapii CBT.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neuropoznawcze,
- Zaburzenia pamięci,
- Zaburzenia neurorozwojowe [spektrum autyzmu, ADHD],
- Zaburzenia nastroju,
- ChAD (Choroba afektywna dwubiegunowa),
- Zaburzenia lękowe,
- Fobie,
- Napady paniki,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- PTSD – zespół stresu pourazowego,
- Zaburzenia dysocjacyjne,
- Zaburzenia odżywiania się,
- Zaburzenia psychosomatyczne,
- Zaburzenia osobowości,
- Zaburzenia dyssocjalne,
- Zaburzenia snu,
- Zaburzenia psychiczne i zaburzenia zachowania związane z ciążą, porodem i połogiem,
- DDA,
- Zaburzenia kontroli impulsów,
- Problemy psychiczne wieku podeszłego.