mgr Aneta Peroń – Psycholog, diagnosta, trener TUS Warszawa
Psycholog, trener TUS osób dorosłych oraz dzieci i młodzieży. Diagnosta dzieci i młodzieży od 1 r. ż.
Konsultuje pacjentów od 2017 roku.
Konsultuje pacjentów zarówno w języku polskim, jak i w języku angielskim.
W moim gabinecie zawsze panuje ciepła atmosfera. Do każdej osoby i jej trudności podchodzę indywidualnie, a metody pracy dobieram adekwatnie do potrzeb klienta.
Jestem profesjonalistką – ukończyłam odpowiednie kursy i szkolenia, mam wieloletnie doświadczenie praktyczne i cały czas poszerzam swoją wiedzę, aby moja pomoc była jak najbardziej zgodna z obecnymi standardami i jak najlepiej służyła drugiemu człowiekowi.
Praca jest dla mnie pasją, misją i przywilejem.
Doświadczenie
- Centrum terapii autyzmu SOTIS,
- Centrum Wspomagania Rozwoju Dziecka,
- La Fontaine, Francusko – Polskie Przedszkole Niepubliczne – psycholog,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie,
- Specjalność: Psycholog Warszawa.
Wykształcenie
- Studia magisterskie na kierunku Psychologia kliniczna i zdrowie, Uniwersytet SWPS w Warszawie,
- Studia na kierunku Pedagogika rewalidacyjna i edukacja przedszkolna oraz wczesnoszkolna, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Posiadane certyfikaty
- Szkolenie “Terapia behawioralna w teorii i praktyce: 3-modułowy kurs bazowy” prowadzone przez Dr Monikę Suchowierską-Stephany,
- Szkolenie “Skala Inteligencji Stanford-Binet” prowadzone przez dr B.M. Radtke,
- “Ogólnopolski kongres psychologów i psychoterapeutów” Największe wyzwania w pracy psychologa i psychoterapeuty po 2 latach funkcjonowania w rzeczywistości pandemicznej:
– Klient XXI w. w gabinecie specjalisty – aktualne wyzwania w pracy psychologa i psychoterapeuty
– Przegląd metod i technik skutecznych w terapii zaburzeń snu
– Zdrowie, seksualność i relacje Polaków w dobie Covid
– Terapia zaburzeń lękowych w kontekście nowych uwarunkowań psychospołecznych
– Konsekwencje neuropsychologiczne związane z przechorowaniem COVID-19
– Emotion-Focused-Therapy(EFT)* – jako transdiagnostyczny model psychoterapii, - Ogólnopolska Konferencja Logopedyczna “Multidyscyplinarne podejście do diagnozy i terapii autyzmu” – wyzwania diagnostyczne, wczesna interwencja, skuteczna komunikacja.
Dodatkowe szkolenia
- Warsztaty “Techniki poznawcze w terapii zaburzeń lękowych i afektywnych” – Uniwersytet SWPS,
- Kurs „Jak pracować z osobami z Zespołem Aspergera” prowadzony przez dr Annę Waligórską,
- Warsztaty “Techniki poznawcze w terapii schizofrenii” – Uniwersytet SWPS,
- Warsztaty “Ocena radzenia sobie ze stresem i planowanie zmiany” – Uniwersytet SWPS,
- Warsztaty “Jak wspomagać zmianę zachowań zdrowotnych – ocena i interwencja” – Uniwersytet SWPS,
- Szkolenie „Metodyka pracy rewalidacyjnej z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami (ruchową, wzrokową, słuchową oraz intelektualną)” na Uniwersytecie UKSW.
Zakres udzielanego wsparcia
- Diagnoza dzieci i młodzieży od 1 r. ż w zakresie: ADHD, spektrum autyzmu, dysleksji i ryzyka, intelektu, funkcji poznawczych oraz zaburzeń: lękowych, osobowościowych, zachowania, otępiennych oraz nastroju. Diagnozuje konkretne zaburzenia zgodnie z wiekiem podanym w klasyfikacji ICD 10. W przypadku spektrum autyzmu prowadzi wstępną diagnozę od 1,5 – 2 roku życia,
- Zaburzenia neuropoznawcze,
- Zaburzenia pamięci,
- Zaburzenia neurorozwojowe [spektrum autyzmu, ADHD],
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- Zaburzenia zachowania.