mgr Dorota Juriewicz – Psycholog diagnosta dzieci i młodzieży Poznań
Psycholog diagnosta dzieci i młodzieży od 5 r. ż.
Konsultuje pacjentów od 2015 roku.
Doświadczenie
- Centrum Zdrowia Psychicznego – Instytut Psychoedukacji – Oddział Dzienny dla Dzieci i Młodzieży – staż,
- Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka – Oddział Neurologii – staż,
- Fundacja im. Michałka Tarachowicza „Panda Team” – wsparcie dzieci i młodzieży w żałobie,
- Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna,
- Szkoła Podstawowa dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem,
- Niepubliczny Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Jana Pawła II przy Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Jaszkotlu,
- Placówka Opiekuńczo – Wychowawcza Typu Interwencyjnego w Kątach Wrocławskich,
- Konsultant psychologiczny ds. wsparcia w studiowaniu na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Poznaniu,
- Specjalność: Psycholog diagnosta dzieci i młodzieży Poznań.
Wykształcenie
- Studia licencjackie na kierunku Pedagogika specjalna, Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań,
- Studia magisterskie na kierunku Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka, Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań,
- Studia magisterskie na kierunku Psychologia, Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Poznań,
- Studia podyplomowe na kierunku Stosowana Analiza Zachowania, SWPS, Warszawa,
- Psychologia kliniczna (specjalizacja w dziedzinach mających zastosowanie w ochronie zdrowia), SWPS Katowice – w trakcie specjalizacji.
Posiadane certyfikaty
- Monachijska Funkcjonalna Diagnostyka Rozwojowa, certyfikat nr 50/3996/2014 – uprawnienia diagnostyczne,
- Stanford Binet 5 – uprawnienia diagnostyczne,
- Bateria testów diagnozujących niepowodzenia szkolne – uprawnienia diagnostyczne,
- ADOS-2 – uprawnienia diagnostyczne.
Dodatkowe szkolenia
- Trauma + Spektrum Autyzmu. Definicje, wyzwania diagnostyczne i terapeutyczne, mgr Aleksandra Kraszczyńska,
- Niezgodność płci – Wprowadzenie do diagnozy i postępowania klinicznego, dr n. med. Justyna Holka-Pokorska,
- Stosowanie testu MMPI-2 – badanie i interpretacja wyników, dr hab. Małgorzata Basińska,
- Zaburzenia więzi. Diagnostyka, dr Jagoda Sikora,
- Trening Wspierania Rodziny wg dr. Thomasa Gordona,
- Diagnoza kompetencji – Model wielostronnej diagnozy kompetencji osób niepełnosprawnych,
- Dziecko z Autyzmem w przedszkolu: Jak radzić sobie z zachowaniami trudnymi u dzieci z autyzmem,
- Wsparcie i profilaktyka autodestrukcyjnych zachowań uczniów – jak pomagać i reagować na samouszkodzenia i zachowania samobójcze uczniów.
Zakres udzielanego wsparcia
- Diagnoza całościowych zaburzeń rozwoju,
- Diagnoza specyficznych trudności w uczeniu się.