mgr Karolina Osiennik – Psychoterapeuta Warszawa
Psychoterapeuta osób dorosłych oraz młodzieży od 16 r. ż.
Pracuje w nurcie poznawczo-behawioralnym CBT.
Konsultuje pacjentów od 2017 roku.
Psychoterapia jest dla mnie procesem, w którym terapeuta poprzez odpowiednią analizę doświadczanych przez pacjenta trudności, towarzyszy i wspiera w osiągnięciu wyznaczonego przez niego celu. Jestem członkiem PTTPB (Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Poznawczo Behawioralnej) oraz poddaję swoją pracę regularnej superwizji.
Doświadczenie
- Fundacja Krok po kroku,
- Centrum Wczesnej Interwencji Krok po kroku,
- Niepubliczny Punkt Przedszkolny,
- Pozaszkolna Placówka Specjalistyczna Scolar,
- Centrum Medyczne Fundacji Scolar,
- Praca w Poradni Zdrowia Psychicznego w Warszawie,
- Specjalność: Psychoterapeuta Warszawa.
Wykształcenie
- Studia magisterskie: Pedagog specjalny,
- Studia podyplomowe: Stosowana Analiza Zachowania, Uniwersytet SWPS
- 4 letnia Szkoła Psychoterapii Poznawczo-Behawioralnej w Centrum CBT.
Posiadane certyfikaty
- Certyfikowany Terapeuta behawioralny nr licencji 237T/2019 – PSTB,
- Przedłużona ekspozycja w terapii traumy – Centrum Terapii Poznawczo Behawioralnej,
- Terapia przetwarzania poznawczego dla osób z PTSD – Uczę się ACT,
- PTSD – jak skutecznie pracować i tworzyć bezpieczną relację terapeutyczną z wykorzystaniem technik 3 fali,
- „Technika doświadczeniowa” – praca z krzesłami – Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej,
- Co każdy psychoterapeuta powinien wiedzieć o psychopatologii w 2023 roku? – Piotr Krawczyk,
- Co każdy psychoterapeuta powinien wiedzieć o zaburzeniach psychosomatycznych i pracy z nimi?, dr hab.n.med Mariusz Furgał,
- Czego warto nauczyć się od terapeutów kontekstualnej terapii schematu? – mgr Adam Elżanowski,
- Czego warto nauczyć się od terapeutów schematu? – Aleksandra Defranc,
- Jak pomagać osobom, których bliscy zgłaszają myśli/są po próbie „S”? – dr n. o zdrowiu Tytus Korneszko,
- Jak pracować z pacjentem, który żyje w ciągłym lęku i zamartwianiu? – dr Andrzej Śliwierski,
- Jak pracować z wysokofunkcjonującą osobą uzależnioną, nie będąc terapeutą uzależnień? – Peter Nowak-Komerdy,
- Jak rozpoznawać wczesne oznaki psychozy i jak pomóc pacjentowi, który ich doświadcza? – dr. hab. n. med Łukasz Gawęda,
- Jak wspierać i pracować terapeutycznie z uchodźcami wojennymi i osobami, które im pomagają? – Lidia Zabłocka-Żytka,
- Jak pracować z dziećmi i młodzieżą z zaburzeniami OCD? – Iwona Popielarz, certyfikowany psychoterapeuta poznawczo-behawioralny dzieci i młodzieży oraz terapeuta motywujący, superwizorka – dydaktyk PTTPB, certyfikowana trenerka dialogu motywującego MINT,
- Konceptualizacja przypadku i planowanie interwencji w terapii ACT – Timothy Gordon,
- Psychoterapia oparta na analizie funkcjonalnej FAP: wprowadzenie do 5 zasad FAP – Matthew Skinta, PhD,
- Samouszkodzenia u dzieci i młodzieży – jak pracować jako psycholog lub psychoterapeuta? – Małgorzata Łuba,
- Spokój i uważność żabki – szkolenie z zakresu mindfulness,
- Terapia dialektyczno behawioralna (DBT) w leczeniu pacjentów z zaburzeniem borderline i regulacji emocji – Magdalena Tylko,
- Trauma. Jak diagnozować i rozmawiać z pacjentami o traumie? – Izabela Barton-Smoczyńska,
- Techniki arteterapii w pracy z osobami chorymi psychicznie i fizycznie,
- Trening Umiejętności Społecznych – Agnieszka Łucjanek, Pomoc Autyzm,
- Trening Umiejętności Społecznych – warsztaty praktyczne, Ewa Łukowska, Pomoc Autyzm,
- Zachowania trudne – Ośrodek Szkolenia Scolaris.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neurorozwojowe [spektrum autyzmu, ADHD],
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Fobie,
- Napady paniki,
- Zaburzenia obsesyjno-kompulsywne,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- PTSD – zespół stresu pourazowego,
- Zaburzenia wydalania,
- Zaburzenia zachowania.