mgr Katarzyna Berdys – Psycholog, Psychoterapeuta, Diagnosta – Kraków
Psycholog, Psychoterapeuta w nurcie eklektycznym ze wskazaniem na psychodynamiczny oraz Diagnosta dzieci ze spektrum autyzmu i całościowymi zaburzeniami rozwoju. Konsultuje dzieci od urodzenia.
Wsparcie najmłodszych Pacjentów i ich rodziców, którzy wspólnie doświadczają trudności w rozwoju, wychowaniu, przeciwnościach dnia codziennego czy chorobie, jest często kluczem do spokojnego i szczęśliwego życia rodziny. Czasem trzeba tylko wysłuchać, czasem pokierować, czasem dać siłę do dalszego działania. Dzielę się z Pacjentami całą moją wiedzą, aby mieli siłę i narzędzia do radzenia sobie z przeciwnościami losu.
Doświadczenie:
- Praca (od 2009 r.) w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 4 w Krakowie,
- Praca na stanowisku psychologa szkolnego w Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie,
- Praca na Oddziale Stałym Psychiatrii Dzieci w Szpitalu Wojewódzkim im. Św. Ludwika w Krakowie,
- Wolontariat na Oddziale Dziennym dla Dzieci Autystycznych przy Oddziale Psychiatrii w Krakowie.
Wykształcenie:
- Ukończenie studiów magisterskich na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie,
- Ukończenie „Studium psychoprofilaktyki i pomocy psychologicznej – II edycja” w Ośrodku Profilaktyki Środowiskowej w Krakowie,
- Ukończenie „Podstaw Psychoterapii Psychodynamicznej” w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym,
- Uzyskanie Certyfikatu I stopnia z „Neurofizjologicznych podstaw procesów integracji sensorycznej” w Polskim Towarzystwie Integracji Sensorycznej,
- Uzyskanie Certyfikatu Terapeuty Integracji Sensorycznej II stopnia w Polskim Towarzystwie Integracji Sensorycznej.
Dodatkowe szkolenia:
- „Bez klapsa – Jak z miłością i szacunkiem wyznaczać dziecku granice”, organizowanym przez Fundację Dzieci Niczyje,
- „Dziecko z mutyzmem wybiórczym w przedszkolu/szkole – metody pracy terapeutycznej” organizowanym przez ODN Instytutu Edukacji Logopedycznej,
- „Terapia moczenia i i zaparć”, Karla Orban,
- „Pozytywna Dyscyplina – metody pracy”, Sylwia Anderson Hanney.
Zakres udzielanej pomocy:
- zaburzenia ze spektrum autyzmu,
- zaburzenia lękowe,
- zaburzenia separacyjne,
- zaburzenia związane ze stresem,
- zaburzenia obsesyjno – kompulsywne,
- zaburzenia wydalania,
- mutyzm wybiórczy,
- terapia moczenia,
- trudności w treningu czystości.