7 dni w tygodniu

Infolinia 799 399 499

Homemgr Natalia Ochocka-Staniszewska – Psycholog, psychoterapeuta Warszawa

mgr Natalia Ochocka-Staniszewska – Psycholog, psychoterapeuta Warszawa

Psycholog, psychoterapeuta
OPINIE
Specjalista nie posiada jeszcze opinii. Zapraszamy do dodania opinii po umówieniu wizyty przez stronę i jej odbyciu w Klinice.
OPIS

mgr Natalia Ochocka-Staniszewska – Psycholog, psychoterapeuta Warszawa

 

Psycholog, psychoterapeuta.

Konsultuje dzieci i młodzież od 6 do 17 r. ż. i młodych dorosłych do 30 r. ż.

Pracuje w nurcie poznawczo – behawioralnym.

Konsultuje pacjentów od 2015 roku.

 

W swojej pracy staram się dostosować metody pracy do potrzeb i możliwości dzieci, młodzieży. W pracy terapeutycznej ważne jest dla mnie dostrzeganie zasobów młodych pacjentów oraz zwrócenie uwagi na jego funkcjonowanie w systemie rodzinnym. Prowadzę także konsultacje dla rodziców.

 

Doświadczenie

  • Poradnia Psychologiczno- Pedagogiczna w Warszawie,
  • Terapeutyczny Punkt Przedszkolny w Warszawie,
  • Centrum Wspomagania Rozwoju Dziecka i Rodziny w Warszawie,
  • Polska Sobotnia Szkoła w Enfield – psycholog,
  • Little Sweethearts Montessori School in London – asystent nauczyciela,
  • My Child Therapy Centre – psycholog,
  • Polski Czerwony Krzyż w Opolu,
  • Towarzystwo Alternatywnego Kształcenia- Przedszkole TAK w Opolu – asystent dziecka niepełnosprawnego, psycholog.

 

Wykształcenie

  • Psychologia – specjalność kliniczna, Uniwersytet Opolski,
  • Wczesne, wieloaspektowe wspomaganie rozwoju dziecka – studia podyplomowe, SWPS we Wrocławiu,
  • Przygotowanie pedagogiczne – studia podyplomowe, Uczelnia Nauk Społecznych,
  • Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (Oligofrenopedagogika) oraz z zaburzeniami ze spektrum autyzmu – studia podyplomowe, Uczelnia Nauk Społecznych,
  • Kurs psychoterapii poznawczo – behawioralnej dzieci i młodzieży,
  • 4-letni Kurs Psychoterapii Poznawczo- Behawioralnej osób dorosłych (Centrum CBT) – w trakcie.

 

Posiadane certyfikaty

  • Kreatywne interwencje poznawczo – behaewioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży, 
  • Stosowanie profilu psychoedukacyjnego PEP-3-PL, 
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem,
  • 33rd Montessori Assistants Certificate course AMI 3-6 – szkolenie dla asystentów nauczycieli Montessori,  
  • Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją),
  • Symultaniczno – sekwencyjna nauka czytania, 
  • Terapia ręki I i II stopnia – kurs certyfikacyjny nadający uprawnienia do diagnozy i terapii, 
  • Zabawa inspirująca rozwój, 
  • Trudne zachowania. Postawa w pracy z osobą z autyzmem,
  • Komunikacja alternatywna i wspomagająca, 
  • Metoda ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne. 

 

Dodatkowe szkolenia

  • Skala Inteligencji Stanford Binet 5 (PTPiP),
  • Metoda Kid’s Skills- Dam Radę! Jestem z Ciebie dumny! (Integri TSR).

 

Zakres udzielanego wsparcia

  • Zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmu, ADHD),
  • Zaburzenia lękowe,
  • Zaburzenia nastroju,
  • Zaburzenia obsesyjno- kompulsywne,
  • Fobie.
Naszych specjalistów polecają pacjenci
3 0366d9ef-278d-b2dc-ba55-247065652b76
lek. Korzeniewski Kajetan

Agnieszka 2023-06-07

Oceniam na 5

9 17435a2d-a6af-c4f5-06f1-545ecc511843 6 0e75aa5e-de57-41b0-4e05-0957cdda74f1
lek. Kruszewska Monika

Dominika 2023-06-05

Oceniam na 5