mgr Sylwia Wysocka-Sollich – Psycholog diagnosta Gdańsk
Psycholog diagnosta osób dorosłych.
Pracuje z pacjentami od 2002 roku.
W pracy z pacjentami najważniejsze jest dla mnie ustalenie celu diagnozy, stworzenie atmosfery współpracy i bezpieczeństwa podczas badania oraz przestrzeganie zasad Kodeksu Etyki Psychologa.
Doświadczenie
- Kierownik Poradni dla Osób z Autyzmem w Gdańsku,
- Wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim,
- Psycholog w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kartuzach,
- Wykładowca na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku,
- Psycholog w zespole diagnostycznym „Audi et Vide” w Centrum Porozumień Prawnych w Gdyni,
- Psycholog szkolny w Zespole Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Leźnie,
- Wykładowca przedmiotów psychologicznych w Gdańskich Szkołach Medycznych „Oświata – Lingwista”,
- Psycholog szkolny, nauczyciel mianowany przedmiotu: podstawy psychologii społecznej i psychologii pracy, w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich, Gdańsk,
- Psycholog, badanie dojrzałości szkolnej w Ośrodku Promocji Zdrowia i Sprawności Dziecka w Gdańsku,
- Staż na stanowisku: konsultant personalny w IMC Kariera Sp. Z o. o. Gdańsk,
- Ankieter, wywiady socjologiczne, Pracownia Badań Społecznych, Sopot,
- Praktyka psychologiczna, Pracownia Psychologii Pracy, Gdańsk,
- Praktyka psychologiczna, Pracownia Psychologiczna Marynarki Wojennej, Gdańsk.
Wykształcenie
- Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych, psychologia,
- Certyfikat mediatora, Pomorskie Centrum Mediacji i Pomocy Prawnej,
- Studia podyplomowe na kierunku logopedia, GWSH,
- Szkolenie Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (I stopień TSR),
- Biegły psycholog sądowy,
- Szkolenie Centrum Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (II stopień TSR),
- Certyfikat Konsultanta Podejścia Skoncentrowanego na Rozwiązaniach.
Dodatkowe szkolenia
- Szkolenie ADOS-2 w diagnostyce klinicznej,
- „Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu przy pomocy kwestionariuszy ASRS”,
- „Zastosowanie TSR i NVC z klientem zgłaszającym objawy depresyjne”,
- „Dokumentacja medyczna w 2021 r”,
- „Skala Inteligencji Stanford-Binet 5 – szkolenie kwalifikacyjne”,
- „Stosowanie i interpretacja Minnesockiego Wielowymiarowego Inwentarza Osobowości 2 – MMPI-2”.
Zakres udzielanego wsparcia
- Zaburzenia neurorozwojowe (spektrum autyzmu, ADHD),
- Zaburzenia osobowości,
- Zaburzenia nastroju,
- Zaburzenia lękowe,
- Napady paniki,
- Zaburzenia związane ze stresem, stres,
- PTSD – zespół stresu pourazowego,
- Zaburzenia psychosomatyczne,
- Zaburzenia zachowania.